Bienvenue!

     Je suis excitée de commencer mon propre blog, ça fait longtemps que je voulais le faire!
Après mon diplôme de Design de Mode, j’étais un peu perdue, puis j’ai retrouvé ma voie. Me pencher davantage sur les illustrations de mode, et sur toutes sortes d’inspirations dans le domaine du design, m’a permis de «ressentir» à nouveau. Ressentir le besoin irrépressible de dessiner, et cette étincelle qui mène à la créativité. J’en suis reconnaissante...
    Ce blog est ma façon de verbaliser, mettre en images, dessins, toutes les choses qui m’enthousiasment en ce moment, et stimule ma créativité, mon sens du style...


     I'm really excited to start my own blog, it's been a while since I have wanted to do this.
After I got graduated in Fashion Design, I was a little lost, but then I found my way back... Focusing more on fashion illustrations, and different kind of inspirations in the design world, led me to feel IT again! IT, the thrill, the urge to draw, and that spark that lead to creativity. I am very thankful for that...
     This blog is my way to put in words and pictures all the things that enthusiasm me these days, and mostly, share it with you. From pure design to more classical Art, you will find everything that emulate my inspiration, therefore my creativity and sense of style...




No comments:

Post a Comment