Hey !

It's been a while !

I've been busy on other projects, and I honestly didn't know anymore how I wanted to use this blog.
Although I'm still happy with the content, I wish to share again the things I love about fashion, art and design. 
I haven't stopped doing that at all! I'v been doing it on Pinterest, since it was more practical, and most of all, spontaneous. It became a real addiction ! I also love to observe trends evolution, and so I want to use my blog to speak out my reflections and share what I love. 

To be continued ...



Ça faisait un bail !

J'ai été occupé par d'autres projets, et honnêtement je ne savais plus comment j'avais envie d'utiliser ce blog.
Bien que je sois toujours satisfaite de son contenu, je souhaite à nouveau partager ce que j'aime sur la mode, l'art et le design.  
Je n'ai pas du tout arrêté de le faire! J'ai juste continué sur Pinterest, dans la mesure où c'était plus pratique, et surtout, plus spontané. C'est devenu une réelle addiction ! J'aime aussi y observer l'évolution des tendances, et je souhaite donc utiliser mon blog pour donner mon opinion et partager ce que j'aime. 

À suivre ... 





No comments:

Post a Comment